Tuesday, February 19, 2008

Bisnes gubahan hantaran perkahwinan

Majlis perkahwinan adalah hak milik eksklusif setiap orang. Daripada barang hantaran hingga hadiah kepada tetamu yang datang, semuanya ingin diberikan yang teristimewa. Bagi menyerikan majlis yang bakal diraikan itu, butik pengantin sentiasa menjadi tumpuan.

Bagaimana menjana wang melalui gubahan perkahwinan ini?


Kepakaran dan kemahiran membuat gubahan adalah milik perunding perkahwinan bagi memastikan kelancaran majlis. Nasihat, panduan dan tunjuk ajar perunding ini mampu menjadikan majlis yang ringkas akan nampak gah dan eksklusif.

Contohnya, panduan menyediakan hantaran. Bagaimana hendak menentukan lima, tujuh atau sembilan dulang hantaran? Apakah ia boleh dibuat begitu sahaja? Bagaimana pula hendak menyediakan persalinan untuk bakal pengantin lelaki dan perempuan?

Di butik pengantin, anda akan dapati terdapat pelbagai jenis gubahan hantaran daripada yang murah hinggalah mahal. Bagaimanapun ia haruslah berdasarkan peruntukkan kewangan anda.

Sumber utama kepada penjanaan pendapatan dalam bisnes ini ialah idea yang kreatif di samping gemar mencipta rekaan baru yang menarik dan bersesuaian.


Di samping itu, mulut juga harus ringan bagi mengintai peluang untuk menawarkan khidmat supaya majlis yang akan diadakan nanti bertambah seri.

No comments:

Post a Comment