Wednesday, January 01, 2014

Motivasi pagi (e-book)









Penulis: Zahir Zainudin
Harga: RM10 (e-book)
E-mel: zahirhomp@yahoo.com

Motivasi atau dorongan sangat penting dalam hidup. Motivasi membolehkan kita mengubah sumber fizikal dan kewangan kepada produk yang bermanfaat. Ia membantu kita menguruskan setiap bakat yang ada tanpa mengira latar belakang.

Motivasi menggerakkan kita untuk bekerja bersungguh-sungguh. Prestasi adalah produk yang tidak sahaja dizahirkan melalui tugasan tetapi melaksanakan tugasan tersebut dengan khusyuk.

Motivasi menjadi jambatan antara kecekapan dan hasil. Secara tidak langsung mengurangkan kos.

Motivasi membuahkan pelakuan yang diingini. Ia membantu kita bergerak ke arah yang dikehendaki dan mendapat ganjaran. Jika kita tidak didorong, tidak ada gunanya transformasi.

Motivasi merapatkan hubungan kita. Moral dan spirit menjadi kuat kerana kita berfikir tentang kejayaan dan kecemerlangan.

Motivasi memberi kepuasan hidup, meningkatkan komitmen dan bergerak ke arah jalan yang lurus.

Buku ini dihasilkan supaya kita sentiasa bermotivasi untuk mengubah kehidupan sedia ada kepada kehidupan yang lebih baik, lebih berkualiti dan membahagiakan semua orang.

Catatan dalam buku ini merupakan pengalaman yang saya lalui dan pengalaman rakan-rakan saya yang telah diolah dan disusun supaya menjadi sebuah catatan yang menarik dan mudah difahami.

Mari kita mengubah diri kita, keluarga dan masyarakat kita ke arah yang lebih baik.

Dapatkannya hari ini untuk transformasi hidup anda.

No comments:

Post a Comment