Tuesday, July 29, 2008

Sekolah ajar goda lelaki kaya Russia

MOSCOW: Berbeza dengan sukatan pelajaran seperti sekolah lain, sebuah pusat pengajian popular di Russia mengajar wanita profesional cara menggoda dan memikat lelaki idaman mereka dan pastinya berstatus hartawan.

Pengendali kursus itu, Evgeniya Steshova, berkata gadis memang mencari lelaki baik dengan standard sosial tinggi dan lelaki kaya adalah anugerah bagi mereka.

Pembelajaran bermula dengan memberi penilaian kepada sesama sendiri pada skala lima mengenai haruman, penjagaan kuku tangan, rambut, seluar dalam dan tarikan seksual.

Nasihat Steshova ialah supaya wanita sentiasa tampil terbaik ketika cuba memikat lelaki kerana golongan itu memberi reaksi kepada penampilan wanita.

“Pakai kasut tinggi dan warna cerah setiap masa. Berlagak malu-malu dan jika sedar berada dalam keadaan untuk melakukan hubungan seks tetapi tidak memakai seluar dalam yang menarik, tanggalkan saja dan beritahu anda lupa memakainya,” akhbar The Sun memetik beliau sebagai berkata.

Petua yang diberi pada hari pertama termasuk berpura-pura menjatuhkan pen ke lantai dan membongkok supaya lelaki dapat melihat bentuk badan. Hari kedua memberi fokus kepada bagaimana untuk menggoda lelaki dalam keadaan berbeza.

“Kuncinya ialah memainkan peranan berbeza. Seorang wanita muda yang mahu menggoda lelaki, jadi seorang wanita ketika di atas katil tetapi tukar watak kepada seorang gadis pada keesokan hari,” katanya.

Kursus itu nyata mendapat sambutan di kalangan wanita profesional.

“Semuanya yang kami belajar di sini ialah memberi fokus kepada lelaki tetapi saya rasa ia tidak merendahkan harga diri saya,” kata Anya Petrovich, 32, ahli perniagaan. - Agensi

[Berita Harian Online, 29/07/2008]

No comments:

Post a Comment