Wednesday, October 28, 2009

Bisnes kepala tali pinggang

Mencipta reka bentuk kepala tali pinggang yang unik dan mengikut fesyen semasa dapat membina kreativiti dan membuat wang.

Bisnes ini boleh dibuat di rumah yang mana memberi fokus kepada perkilangan. Untuk memulakan bisnes ini, perbelanjaan awal tidak lebih daripada RM3,000 tetapi keuntungannya adalah bagi jangka masa panjang. Kunci kepada kejayaan bisnes perkilangan ini ialah kepala tali pinggang mestilah yang asli.

Tambahan pula, barang-barang logam boleh dikitar semula untuk mengurangkan kos tetapi yang lebih penting ialah ia menjadi alat pemasaran yang sangat baik. Anda juga boleh membeli barang kitar semula yang dijual ditempat jualan barang terpakai dan dibuat pelbagai bentuk kepala tali pinggang.

Untuk mendapatkan kepala tali pinggang yang ranggi dan nampak perkasa tetapi murah, anda boleh mengunjungi kedai-kedai jualan di sekitar Rantau Panjang dan Pengkalan Kubur di Kelantan atau Padang Besar dan Wang Klian di Perlis. Walaupun murah, ia nampak cantik dan boleh dijadikan koleksi sendiri.

Kalau anda hendak mendapatkan yang asli, perlulah berbelanja lebih.

Pasaran bisnes ini lebih kepada golongan muda, remaja dan mereka yang suka mengumpul barang seperti ini. Ada juga pembeli yang terdiri daripada mereka yang mahu menukar kepala tali pinggang sedia ada dengan rakan-rakan di luar negara dan sanggup membeli dengan harga yang istimewa.

No comments:

Post a Comment